mandag 7. mars 2011

Levert produkt

Siste uke med jobbing på A2 er over. Oppgaven er levert og gruppen kunne senke skuldrene...ja, hvertfall for noen timer. Det har vært en spennende, interessant og lærerrik prosess. Mye har gått vår vei, men der har også vært noen tøffe hinder å hoppe over. En kan vel trygt si at vi kom ikke over alle hinderne.

Wordpress, et verktøy for produksjon av nettavis. Gjennom de 3 siste ukene har jeg vært mest negativ til dette verktøyet. Når man opplever mer frustrasjon enn glede, er ikke følelsen av å lykkes særlig tilstede. Jeg kan ikke si at jeg føler meg komfortabel med wordpress og jeg er helt enig med Lene- Maria Engen i det hun skriver i sin blogg. Wordpress blir ikke brukt hos meg i jobbsammenheng på en god stund. Wordpress er slik jeg ser det et verktøy man må bruke lang tid for å bli kjent med.

Nettavisen er laget, artikler er skrevet og en ny utfordring er prøvd. Nå er det kun en ting å gjøre, brette opp armene for videoproduksjon venter bak neste dør. Et tema som virker spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar